Logi sisse
Ostukorv
0
0 €
0 toodet
0 €

Sinu ostukorvi boonused

Üldtingimused

1.            ÜLDTINGIMUSTE KEHTIVUS

1.1         Käesolevad üldtingimused („Üldtingimused“) kehtivad kõigi õigussuhete kohta, mis tekivad internetis aadressil www.sotka.ee asuvas ostukeskkonnas („Sotka e-pood“) tooteid müüva Indoor Group AS-i („müüja“) ja ükskõik millisel viisil Sotka e-poodi külastavate või sellest oste sooritavate isikute („klient“, tarbija puhul ka „tarbija“) vahel. Tingimused, mis kehtivad tarbija suhtes, kohalduvad juhul, kui kliendiks on tarbija võlaõigusseaduse § 1 lg 5 tähenduses.

1.2         Lisaks Üldtingimustele reguleerivad müüja ja kliendi vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3         Sotka e-poe kasutamist ja toimimist on täiendavalt kirjeldatud veebilehel www.sotka.ee.

1.4         Müüja kontaktandmed on alati kättesaadavad veebilehelt www.sotka.ee. Müüjaks oleva Indoor Group AS-i registrikood on 10118062 ja aadress on Peterburi tee 50c, 11415 Tallinn.

2.            TELLIMUSE ESITAMINE JA LEPINGU SÕLMIMINE

2.1         Sotka e-poest kauba tellimine toimub tehniliselt järgmiste etappidena:

2.1.1      Leides Sotka e-poest soovitud toote, saab klient selle lisada oma ostukorvi, vajutades nupule „Lisa korvi“ (ostukorvis saab klient igal ajal enne tellimuse esitamist valitud toodete koguseid muuta või tooteid eemaldada);

2.1.2      kui ostukorvis on kõik soovitud tooted, saab klient asuda tellimust vormistama, vajutades nupule „Kassasse“;

2.1.3      seejärel saab klient valida tellimuse esitamise viisi, kauba kohaletoimetamise või üleandmise viisi ning makseviisi;

2.1.4      pärast eelnevalt nimetatud valikute tegemist näidatakse kliendile kõik esitatava tellimuse andmed ja sõlmitava lepingu tingimused, sealhulgas kõik asjakohased hinnad, käesolevad Üldtingimused ja Üldtingimuste viimases peatükis sisalduvad isikuandmete töötlemise nõusoleku tingimused, et kliendil oleks võimalik need üle kontrollida ja parandada sisestusvead;

2.1.5      kui klient on veendunud esitatava tellimuse andmete õigsuses ja nõustub kõigi lepingule kohalduvate tingimustega, sealhulgas käesolevate Üldtingimustega, saab klient esitada tellimuse, vajutades kõigepealt nuppu „Nõustun tingimustega“ ning seejärel vajutades nuppu „Tellimus koos maksekohustusega“;

2.1.6      kliendile saadetakse kinnitus tellimuse vastuvõtmise kohta („tellimuskinnitus“) kliendi poolt tellimuses märgitud e-posti aadressile.

2.2         Sotka e-poodi on võimalik kasutada eesti ja vene keeles.

2.3         Müügileping müüja ja kliendi vahel loetakse sõlmituks hetkest, millal klient esitab tellimuse, tehes märke valikkastides „Nõustun lepingule kohalduvate tingimustega“ ja „Annan nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks üldtingimustes nimetatud tingimustel“ ning vajutades nuppu „Tellimus koos maksekohustusega“ ja tasub kogu tellimuse hinna (või klient sõlmib lepingu järelmaksu kasutamiseks) kliendi poolt valitud makseviisil.

2.4         Müüja säilitab iga kliendiga sõlmitud lepingu teksti vähemalt kuni lepingu täitmiseni ja kauba kohaletoimetamiseni. Vahetult pärast lepingu sõlmimist saadetakse kliendile e-kiri. Hiljem on kliendil võimalik lepingu tekstiga tutvuda, esitades müüjale vastava avalduse viisil, mis võimaldab müüjal mõistliku kindlusega kliendi isikusamasuses veenduda.

3.            HINNAD JA TASUMINE

3.1         Kõik Sotka e-poes esitatud hinnad sisaldavad käibemaksu Eesti Vabariigis kehtivas määras.

3.2         Tellimuse eest on kliendil võimalik tasuda järgmistel viisidel:

3.2.1      Pangalingi kaudu Swedbanki, SEB, Danske, Luminor, LHV ja Coop Panga internetipangas või krediitkaardiga. Tasumisel on makse saajaks Maksekeskus AS, keda Müüja on volitanud enda nimel makseid vastu võtma. Pärast tellimuse vormistamist suunatakse klient tema poolt valitud panga veebilehele makse teostamiseks kogu ulatuses. Pärast makse sooritamist saadetakse kliendile arve sooritatud makse kohta tellimuses märgitud e-posti aadressile.

3.2.2      Sotka järelmaksu kaudu (AS Bigbank). Täpsemad tingimused nähtavad veebilehel www.bigbank.ee

3.3         Tellimuse eest tasumise viisi saab klient valida tellimust esitades.

3.4         Müüja ei paku iseseisvalt AS Bigbank poolt osutatavaid järelmaksu teenuseid klientidele. Neid teenuseid osutavad vastavalt AS Bigbank.

4.            KAUBA KOHALETOIMETAMINE JA ÜLEANDMINE

4.1         Kliendil on võimalik Sotka e-poest tellitud kaup kätte saada järgmistel viisidel:

4.1.1      Kohaletoimetamine Tallinnas/ Harjumaal, Tartus, Pärnus, Narvas. Tallinnas/ Harjumaal, Tartus, Pärnus, Narvas toimetab kauba kliendi juurde Sotka transport. Kauba saabumisel saadetakse kliendile SMS- teade, mis sisaldab kojuveo aega. Kaup tuuakse kliendile tuppa. Kohaletoimetamise maksumus on 35 €, sisaldab korrusetasu. Kauba eest peab olema 100% tasutud enne kauba väljastamist laost.

4.1.2  Kohaletoimetamine ülejäänud piirkondades üle Eesti. Ülejäänud piirkondadesse üle Eesti, toimetab kliendi tellitud kauba kohale ViaExpress kuller E–R kell 10–18. Kauba saabumisel lattu saadetakse kliendile SMS-teade. Kui kauba ja transpordi eest on 100% tasutud antakse see üle ViaExpress kullerile, kes võtab kliendiga ühendust 2-3 tööpäeva jooksul. Kohaletoimetamise tasu on 35 € ning kuller toimetab kauba välisukseni. Kaubaalus tuleb ViaExpress kullerile koheselt tagastada.

4.1.3      Ise lattu järele tulemine. Kliendil on võimalik tellimise käigus valida Sotka kaupluse ladu, millest ta tellitud kauba kätte saab. Laod asuvad:

· Peterburi tee 50c, Tallinn  
· Lõunakeskus, Ringtee 65, Tartu 
· Lao 11, Pärnu
· Tallinna mnt 52, Narva

Pärast seda, kui klient on tellimuse kinnitanud, ei saa ta oma lao suhtes langetatud valikut enam muuta. Laost väljastatakse kaup kliendile Sotka e-poe väljaprinditud arve ning kliendi isikut tõendava dokumendi alusel. Juhul kui klient on kaotanud Sotka e-poe arve või tuleb kaubale järele kolmas isik, keda tellimusel ei ole märgitud, tuleb Sotka e-poega ühendust võtta veebilehel www.sotka.ee märgitud kontaktandmetel.

4.2         Kõik Sotka e-poest tellitud kaubad tarnitakse kliendi poolt tellimusele märgitud lattu. Kauba saabumisel kliendi poolt valitud Sotka lattu saadetakse kliendile teade kauba saabumise kohta. Tellitud kaupadega on kliendil võimalik enne laost väljastamist tutvuda. Kaupluste ja ladude lahtiolekuajad ja kontaktid on avaldatud Sotka e-poe veebilehel www.sotka.ee.

4.3         Müüja täidab kliendi tellimuse niipea, kui see on tehniliselt võimalik. Üldjuhul on tellimuse täitmine võimalik 2–3 päeva jooksul alates tellimuse edastamisest müüjale, kui tellitud kaup on Sotka e-poe laos olemas. Kui kaup ei ole tellimuse esitamise ajal Sotka e-poe laos olemas, on tellimuse täitmiseks kuluv aeg sõltuvalt tootest 2–8 nädalat. Üksikjuhtudel võib tellimuse täitmiseks kuluda ka rohkem aega. Müüja võib täpsustada tellimuse täitmiseks eeldatavasti kuluvat aega veebilehel www.sotka.ee.

4.4         Kui ilmneb, et müüja ei suuda tellimust täita, teatab müüja sellest kliendile ja tagastab tarbijale tema poolt tasutu viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul. Sellisel juhul loetakse müüja lepingust taganenuks.

4.5         Müüja võib anda kliendile üle tellitu asemel vähemalt sama kvaliteedi ja hinnaga asja või osutada vähemalt sama kvaliteedi ja hinnaga teenuse. Sellisel juhul on tarbijal õigus lepingust taganeda, tehes vastavasisulise teate viivitamatult alates kauba või teenuse asendamise kohta käiva teate või kauba kätte saamisest. Tarbija taganemise korral kannab asja tagastamise kulud müüja.

5.            KAUBA KOKKUPANEMISE TEENUS

5.1         Kliendil on võimalik tellida lisaks kauba kohaletoomise teenusele ka kauba kokkupanemise teenus, mille korral Sotka spetsialistid monteerivad tellitud mööbli kliendi poolt nimetatud asukohas kohapeal kokku.

5.2         Kauba kokkupanemise teenuse hind lisandub kauba kohaletoimetamise teenuse hinnale. Kauba kokkupanemise teenuse hinnakiri on avaldatud veebilehel www.sotka.ee.

5.3         Kui kliendiks on tarbija, kellel on õigus kasutada lepingust taganemise õigust vastavalt punktis 6 sätestatule ja tarbija on tellinud kauba kokkupanemise teenuse, peab tarbija arvestama asjaoluga, et kui kauba kokkupanemisega alustatakse enne taganemise tähtaja möödumist, on tarbija lepingust taganemise korral kohustatud hüvitama müüjale kokkupanemise teenusega seotud mõistlikud kulud.

6.            LEPINGUST TAGANEMINE

6.1         Kui kliendiks on tarbija, on tal vastavalt võlaõigusseaduse §-le 56 õigus sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Kauba puhul algab tähtaeg päevast, mil kaup on jõudnud tarbijani ning tarbijale on esitatud nõuetekohane teave lepingust taganemise õiguse kohta (võlaõigusseaduse § 54 lg 1 p 12). Tarbijal ei ole võlaõigusseaduse § 56 alusel taganemisõigust muuhulgas lepingu puhul, mis on sõlmitud:

6.1.1      asja üleandmiseks, mis on valmistatud, arvestades lepingupooleks oleva tarbija isiklikke vajadusi;

6.1.2      asja üleandmiseks, mis on valmistatud tarbija esitatud tingimuste kohaselt;

6.1.3      asja üleandmiseks, mis oma olemuse tõttu ühendatakse pärast üleandmist muu asjaga selliselt, et neid ei saa enam teineteisest eraldada.

6.2         Kui tarbija lepingust taganeb, tagastatakse tarbijale tema poolt tasutu viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest müüjani. Tarbija peab müüjalt saadu tagastama viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul taganemisavalduse ärasaatmisest. Tarbija loetakse saadu tähtaegselt tagastanuks, kui ta saadab nimetatud tähtaja jooksul asja tavapärast saatmisviisi kasutades tagasi või annab selle isiklikult üle punktis 6.4.2 nimetatud aadressile. Müüja võib võlaõigusseaduse § 111 alusel keelduda tagasimakse tegemisest seni, kuni tarbija on talle tagastanud lepingu esemeks olnud asja või esitanud tõendi, et ta on selle asja tagasi saatnud, välja arvatud juhul kui müüja on nõustunud lepingu esemeks olevale asjale ise järele tulema.

6.3         Tarbija kannab lepingust taganemise korral lepingu esemeks oleva asja tagastamise tavalised kulud. Tarbijal ei ole tagastamise kulude kandmise kohustust, kui üleantud asi või osutatud teenus ei vasta tellitule.

6.4         Taganemisõiguse kasutamiseks Sotka e-poes sõlmitud lepingute suhtes tuleb:

6.4.1      saata taganemisavaldus e-posti kaudu aadressile e-pood@Sotka.ee või muul viisil, mis võimaldab müüjal mõistliku kindlusega tarbija isikusamasuses veenduda. Tarbija kasutab taganemisavalduse tegemiseks taganemisavalduse tüüpvormi, mis on talle edastatud koos tellimuskinnitusega või mis on kättesaadav Sotka e-poe veebilehel www.sotka.ee;

6.4.2      eelnevalt tagastamise ajast informeerides tagastada Sotka e-poest lepingu alusel saadud kaup, võimalusel originaalpakendis, Sotka e-poe lattu aadressil Peterburi tee 50c, Tallinn.

6.5         Tarbija loetakse võlaõigusseaduse § 57 alusel taganenuks ka lepinguga seotud tarbijakrediidilepingust, kui asi omandatakse või teenust saadakse krediidiga ning tarbija taganeb müügi või teenuse osutamise lepingust võlaõigusseaduse § 56 alusel.

7.            NÕUETELE MITTEVASTAVAD TOOTED

7.1         Müüja vastutab asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, kui mittevastavus oli olemas juhusliku hävimise ja kahjustumise riisiko ülemineku ajal kliendile. Müüja ei vastuta asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb pärast kahe aasta jooksul kauba üleandmisest kliendile.

7.2         Tarbija peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale kahe kuu möödumist  pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada. Kui klient ei ole tarbija, tuleb mittevastavusest teatada mõistliku aja jooksul pärast seda, kui klient sellest teada sai või pidi teada saama.

7.3         Asjal puuduse ilmnemise korral tuleb kliendil saata teade kaupluse e-posti aadressile, millest ost on sooritatud ning kirjeldada avastatud puudust, lisades võimalusel pildi(d) puudusest. Teates tuleb ära märkida ka kaubamüügilepingu või tellimuse number ja kliendi kontaktandmed. Pärast teate kättesaamist võtab müüja 7 päeva jooksul kliendiga ühendust, et leppida kokku edasine tegevus puuduse üle-vaatamiseks ja kõrvaldamiseks.

7.4         Kui asi ei vasta lepingutingimustele ja müüja selle eest vastutab, saab klient kasutada müüja vastu seadusest tulenevaid õiguskaitsevahendeid. Klient võib eelkõige nõuda asja parandamist või asendamist, kui see on võimalik ja mõistlik ega põhjusta ebamõistlikke kulusid. Müüja võib parandamise asemel asendada asja lepingutingimustele vastava asjaga.

7.5         Kui müüja asendab puudusega asja lepingutingimustele vastava asjaga, võib müüja nõuda kliendilt puudusega asja tagastamist.

7.6         Kui klient nõuab õigustatult asja parandamist või asendamist, kannab müüja parandamisega või asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud.

8.            MUUD TINGIMUSED

8.1         E-poes esitatud tootepildid on illustratiivse tähendusega.

8.2         Kõigi Sotka e-poega seotud küsimuste tekkimisel on kliendil võimalik pöörduda müüja poole veebilehel www.sotka.ee nimetatud kontaktandmetel. Kiireima teeninduse saavutamiseks soovitab müüja kas helistada või saata e-kiri aadressil e-pood@sotka.ee.

8.3         Müüjal on õigus Üldtingimusi, Sotka e-poe hinnakirju ja muid Sotka e poega seotud tingimusi muuta ja täiendada. Muudatused ja täiendused jõustuvad alates nende avaldamisest veebilehel www.sotka.ee. Kui klient edastas oma tellimuse enne muudatuse või täienduse jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja vahel tekkinud õigussuhtele kliendi poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud Üldtingimusi, hinnakirju ja muid seotud tingimusi, välja arvatud juhul, kui seaduses või käesolevates Üldtingimustes on ette nähtud teisiti.

8.4         Sotka e-poe kasutamisel kliendi ja müüja vahel tekkida võivad vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlus Harju Maakohtus. Lisaks on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni poole (http://www.tarbijakaitseamet.ee/et/ametist/tarbijakaebuste-komisjon).

8.5         Pärast kliendi poolt Sotka e-poes tellimuse esitamist on müüjal õigus jätta tellitud kaup üle andmata või teenus osutamata, ja tagastada kliendile hiljemalt 10 päeva jooksul alates probleemi ilmnemisest kliendi poolt müüjale tellimuse eest makstud tasu, kui:

8.5.1      tellitud toote hind või saadavus on müüja jaoks oluliselt muutunud pärast tellimuse esitamist;

8.5.2      tellimus on esitatud ebaõigete andmete alusel, mis olid Sotka e-poes avaldatud inimliku eksituse või tehnilise rikke tõttu (näiteks kui toote hinnaks oli tegeliku 250-eurose hinna asemel märgitud ekslikult 25-eurone hind).

9.            ISIKUANDMETE TÖÖTLEMISE NÕUSOLEK

9.1         Registreerides Sotka e-poes kasutajakonto või esitades Sotka e-poele muul viisil tellimuse, annab isik („Andmesubjekt“) nõusoleku enda isikuandmete töötlemiseks järgmistel tingimustel.

9.2         Isikuandmete vastutav töötleja on Indoor Group AS, registrikood 10118062, aadress Peterburi tee 50c, 11415 Tallinn, e-post e-pood@sotka.ee („Töötleja“).

9.3         Töötleja võib volitada Andmesubjekti isikuandmeid töötlema teisi isikuid või asutusi („Volitatud töötleja“) tingimusel, et sellise Volitatud töötlejaga on Töötleja sõlminud lepingu, mille kohaselt on Volitatud töötleja kohustatud töödeldavad isikuandmed konfidentsiaalsena hoidma ning tagama isikuandmete kaitse seadusest tulenevate Volitatud töötlejale laienevate kohustuste täitmine. Ajakohase nimekirja kõigi Volitatud töötlejate nimede, aadresside ja muude kontaktandmetega teeb Töötleja Andmesubjektile kättesaadavaks Andmesubjekti taotluse alusel. Käesoleva nõusoleku andmise hetkel ei ole Volitatud töötlejaid.

9.4         Töötleja võib töödelda (muuhulgas koguda, salvestada, edastada) järgmisi Andmesubjekti isikuandmeid:

9.4.1      nimi;

9.4.2      kontaktandmed;

9.4.3      elukoht;

9.4.4      Andmesubjekti ja Töötleja vahel sõlmitud lepingu täitmise käigus saadud andmed;

9.5         Käesolev isikuandmete töötlemise nõusolek on antud nii selliste Andmesubjekti isikuandmete kohta, mille Töötleja on saanud Andmesubjektilt endalt, kui ka Andmesubjekti isikuandmete kohta, mille Töötleja on saanud kolmandatelt isikutelt.

9.6         Töötleja töötleb Andmesubjekti isikuandmeid järgmistel eesmärkidel:

9.6.1      turundusuuringute korraldamine;

9.6.2      tarbijaharjumuste uurimine;

9.6.3      müügistatistika koostamine;

9.6.4      otseturustuse korraldamine;

9.6.5      teenuste osutamine Andmesubjektile;

9.7         Töötleja võib edastada Andmesubjekti isikuandmeid järgmistele kolmandatele isikutele:

9.7.1      Töötlejaga samasse kontserni kuuluvad äriühingud;

9.7.2      Töötleja äripartnerid;

9.7.3      Töötleja tegevusega seotud advokaadid ning muud nõustajad;

9.8         Töötleja ei edasta Andmesubjekti puudutavaid isikuandmeid ühelegi käesolevas nõusolekus nimetamata kolmandale isikule, välja arvatud kui selline õigus või kohustus tuleneb seadusest.

9.9         Andmesubjektil on seoses ennast puudutavate isikuandmetega kõik isikuandmete kaitse seadusest tulenevad õigused. Muuhulgas on Andmesubjektil õigus saada Töötlejalt tema kohta käivaid isikuandmeid, nõuda ebaõigete isikuandmete parandamist ning isikuandmete töötlemise lõpetamist ning keelata igal ajal andmete üleandmine kolmandatele isikutele tarbijaharjumuste uurimise või otseturustuse korraldamise eesmärgil. Samuti on Andmesubjektil õigus nõuda õigusvastase isikuandmete töötlemisega tekitatud kahju hüvitamist.

9.10       Lisaks eelmises punktis nimetatud õigustele on Andmesubjektil õigus kõikides enda isikuandmeid puudutavates küsimustes pöörduda nii Töötleja kui ka Andmekaitse Inspektsiooni poole. Andmekaitse Inspektsiooni veebileht asub aadressil www.aki.ee.

9.11       Tagamaks isikuandmete töötlemisel kõrget turvalisust, peab Andmesubjekt esitama Töötlejale kõik enda isikuandmeid puudutavad taotlused kirjalikult, allkirjastades need Töötleja asukohas või esinduses Töötleja esindaja juuresolekul. Isikusamasuse tuvastamiseks peab Andmesubjekt esitama seejuures Töötleja esindajale isikut tõendava dokumendi. Kui taotluse täitmiseks peab Töötleja esitama Andmesubjektile andmeid, lepivad Andmesubjekt ja Töötleja esindaja andmete esitamise viisis ning tähtajas kokku isikusamasuse tuvastamise käigus kohtudes, võttes mõistlikult arvesse üksteise huve efektiivse ja kiire protseduuri tagamiseks. Töötleja sooritab üldjuhul vajalikud toimingud 5 tööpäeva jooksul, kui Andmesubjekt ja Töötleja eraldi tähtajas kokku ei lepi.

9.12       Lisaks eelmises punktis kirjeldatud protseduurile võib Andmesubjekt esitada Töötlejale taotlusi ka füüsiliselt kohtumata, esitades elektrooniliselt allkirjastatud taotluse Töötleja e-posti aadressil e-pood@sotka.ee. Töötleja vaatab taotluse läbi 5 tööpäeva jooksul, kui puudub mõjuv põhjus pikema tähtaja rakendamiseks. Kui taotluse sisuks on Töötlejalt isikuandmete saamine, saadab Töötleja küsitud andmed taotluse saatmiseks kasutatud e-posti aadressile tagasi krüpteeritud kujul selliselt, et andmeid oleks võimalik vaadata ainult Andmesubjekti ID-kaardi abil.